Jag maste fa skriva av mig

Men jag har ingen jevla aning om vad. Mina fingrar gor namligen ont for att jag inte suttit vid datorn sa mkt som jag brukar. De flesta skulle vel kalla dehe nattbloggning men jag kallar det mucho sen kvall. M och sis har gatt och lagt sig, men jag ar inte trott. Tror jag, fan jag ar ingen allvetare hlr!

Imorgon blir de val stranden igen, bara vadret e som man vill. Nej, inte sno.

Morkt e det har. Later som fan av alla jevla bilister. Inte konstigt att de e sa mkt utslapp som de kor haromkring, kom igen!

Just nu sitter jag och funderar om jag borde ga och hamta snorpapper. Maste snyta mig. Men vem orkar.
Dom har fest har utanfor. Jobbiga javlar, spelar Lady gaga - Just dance. So last year. Pa skriv om det. Jag vill se borat. Och Public enemies.

Har lar ni er ett nytt ord: Spanjucker
Inte sa svart att gissa vad de ar precis.


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0