BUS next..

Jonaa.. Far val fan ta till de snart. 5 timmar pa  stranden och en minimal forandring. Frst orkar jag inte skriva pa engelska, ingen verkar ju lasa anyway.
Foresten Johanna. Tyvarr ar mina pengar slut. Jag hittade ett par supercuta skor somjag tankte kopa, ett par at mej och ett at dej. Men de far val vanta till nasta gang.
Just de. M, sis och jag planerar redan next resa hit. Haha, vi totally love this place <3

Yttepyttelite shopping idag. Kopte ett par fejkconverse ba for att de var roda, billiga och supersnygga! 5 euro kosta dom, typ 2.99 lats lr ngt. Sa jevla konsiga pengar har rom. Vem fan koper en troja som koster 6.72 egentligen. Helt sjukt. Frst, jag hittar inge fragetecknet igen.

Dehar blir val ett trakigt skriveri, men jag vill inte ga till rummet. M och syster dricker smirnoff och jag vill inte bli frestad.
Ni vet val att M o P betalar mitt bilkort om jag ar helt nykter tills jag ar 18 va.

Jamenar. Heldre att jag inte dricker, jobbar och sparar de 2000 euron som kortet kostar an att jag dricker och betalar sjalv, right.

Jag har en sa jevla bra lat pa hjarnan som jag ba nynnar hela javla tiden:

I wanna go there were you are, I wanna se that *hmmhhmmhmm* I wanna know you ohohohhh.

Om och om och om igen x 10

Jag tror de ar Miley cyrus och David archuleta som sjunger och the song heter I wanna know you.

M och P var ju till Spanien har for 20 ar sen xD och idag blaste det inte sa hart men vagorna var  sa javla stora!!!
Mamma sa typ: Spaninen in you ass. Lr nat sant sjukt som mamma sager.

Jag tror de har ar mitt langsta och mest meningslosa inlagg nansin.

Haha, maste beratta en sa javla sjuk sak som hande idag:

En tjej gick pa stranden idag och delade ut bindor som reklam for ngt (ja, vi fick med, but thats no hte point). Aaanyway. Sa gick hon ofc fram till en tjej och rakte ut at henne och *tjejen* sa: - What the fuck man, Im a dude!!

Hur javla kul ar inte det.
En tjej som gar till en kille som hon tror ar en tjej och ger honom tjejsaker varav han sager at tjej att wtf man im a dude.

Get it. So fucking funny. If you dont laught, Im gonna hit you. Very hard. Haha, jag vagar inte (A)

Amen va fan. NU raker det. Nytt inlagg. HAHAHAHAH! Ursakta min p - iga humor. Jag vantar ba sa att skolan borjar sa jag har nan att beratt att kul at.

Ni vet att jag syftar pa er:  J,J,J, D och T :)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0