Allt dethär för 300 euro

Jag är fan en mästare. Och jo, jag tror inte jag orkar lägga allt i ett inlägg. Maybe baby.




Allt de ska in hit ->

Dessutom äre ju grejer i tvätten me.

Here we go.
oj, suddig

skolväska.                                                andra väskor


tröjor i parti och minut                                                                vem älskar inte dumbo?




åå så lite tröjor, haha xD

lite underkläder och bikini


kjol från Divini, så jävla snygg!


shortsdress <3


koftor, jacka, klänningar


okategoriserat

bazaar ofc!                                                                                                                   alltid veckorevyn


bälten, egentligen 5 st



5 par shorts!


solhatt ofc


tight, must have! glansiga

dom går bara ner till knäna


tillslut:




INGEN SLÅR MIG I BILLIG SHOPPING!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: therese

du ha som köppt helften av det man har tänkt köpt :P

2009-08-11 @ 11:55:39
Postat av: Josefin

förlåt th. Vi 2 måste shoppa tsm nångång, så jag får hjälpa dej!

2009-08-11 @ 12:45:01
URL: http://thefina.blogg.se/
Postat av: therese

;P, vi får väl tag å jäär he. (L)

2009-08-11 @ 13:25:57
Postat av: johanna

OMG! jag e avundsjuk! :) jag känner me så jävla pank når ja sir alla dina kläder som du köpt! ;b

mychy fint ha du hitta (;

2009-08-11 @ 15:20:18

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0